Customer service representative / account manager (m/f/d)

TECTRON Worbis After-Sales

Ihre Aufgaben

  • Main technical contact person for the agreed customer base and interface to internal departments
  • Planning, controlling and coordination of customer requirements
  • Technical implementation of customer projects (including project documentation)
  • Support of development projects
  • Monitoring of delivery dates
  • echnical training and instruction of employees (internal) with regard to customer-specific requirements

Ihr Profil

  • Completed professional training (electrical engineering, mechatronics, businessman with a technical background) or technical business administration or degree (industrial engineering, electrical engineering, mechatronics)
  • good written and spoken English skills
  • Eigeninitiative, engagierte und selbstständige Arbeitsweise
  • Gute Team- und Kommunikationsfähigkeit
  • Interest in electronic components, circuit boards and manufacturing processes in electronics production
  • Knowledge of working with a PPS system (especially SAP) is desirable

Wir bieten Ihnen

  • eine lebendige Unternehmenskultur mit flachen Hierarchien und kurzen Entscheidungswegen
  • einen sicheren Arbeitsplatz zu Hause in der Region mit langfristiger Perspektive
  • eine leistungsgerechte Vergütung
  • ein dynamisches und wertschätzendes Team
  • eine herausfordernde Tätigkeit mit hoher Verantwortung und großem Gestaltungsspielraum
  • Individuelle Entwicklungs- und Weiterbildungsmöglichkeiten runden unser Profil ab.

Das klingt interessant für Sie? Dann bewerben Sie sich noch heute!

Wir freuen uns auf Ihre Bewerbungsunterlagen per Mail:

personal@tectron-worbis.de oder per Post:

TECTRON WORBIS GmbH

Querstraße 2
37339 Leinefelde-Worbis

Bei Fragen steht Ihnen unser Personalbüro unter der Nummer 036074/751-16 gern zur Verfügung.

Schreibe einen Kommentar

Deine E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht. Erforderliche Felder sind mit * markiert.

en_GBEnglish